T E S T

Är du kär? Nej, 
Är du en sportfåne? Nej!
Är du likgiltig? Nej, det hoppas jag inte.
Är du röksugen? Nej!
Är du rik? Näe det skulle jag nog inte kalla mig.
Är du fattig? Nja kanske inte fattig heller..
Är du trött? Ja, hata långfilmer..
Är du shoppingsugen? Alltid!
Är du töntig? Hihi ja..
Är du ressugen? JA! Mamma undrade om jag kunde skippa skolavslutnigen iår för att åka utomlands, fan heller.
Är du skolsugen? Jaaaa! Alltid!
Är du irriterad? Nej!
Är du festivalsugen? Nej inte direkt.
Är du alkholsugen? Nej, men saftsugen!
Är du saknad av nån? Inget man frågar någon, men kanske!
Smeknamn? Linus,fetto :)
Bästa åldern? Som jag är nu, 14!
Bästa tidningen? Elle!
Hur sminkar du dig? Mascara, foundation, puder, conceler, kajal, läppglans!
Höstens accessoar? Scarf, och stor väska.
När stal du senast något? När ja var mindre, finns ingen idé att stjäla, bah fråga papi om pengar
Hur många timmar sov du inatt? Blev inte så jätte många timmar, knappt 6 tror jag.
Vilken film såg du senast? Sex and the city.
Vilken internetsida besökte du senast? Blogg.se Facebook.com
Vad sa du senast till vem? Aa, gör så!
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Emil "Haha okej! :D"
Vad gjorde du i förrgår? Chillade paj i skolan.
Vad har du gjort idag? Ätit donuts, haft håltimma som jag spenderade med Pontus och Marcus på en spanska lektion!? Åkt 3 bussar.. Suttit på Mike's axlar och typ ramla ner..
Vad ska du göra idag? Klockan är strax över 12 på natten, så när jag vaknar ska jag iväg med papi!
Och i morgon? Vara med Marcus och åka moppe om jag vågar!
Hur många msn-kontaktetr har du? Aldrig inne längre, runt 350!
Vilket land besökte du senast? Danmark.. -.- Annars Spanien!
Hur många snälla känner du? Oj, väldigt många!!
Vad såg du senast på tv? Reklam! ;)
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Orka kolla.
Senaste köp? Donuts!
Vad har du dåligt samvete för? Just nu, inget speciellt känns det som, Men det dyker väl alltid upp något, mer eller mindre.
Vad har du för skor? Har inga på mig just nu!
Vad har du på dig nu? Mys sockor, mjukisbyxor och idol tröja, underkläder.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Bra musik.
Är du vegitarian? Nej, cheese burgare<333333
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja! 
Vad heter dina kusiner? Nicolina,Joel,Tobias sen kommer jag inte ihåg va de andra heter..
Vad drack du senast? Hallon saft!
Gillar du att laga mat? Inte kul direkt, nudlar? :D
När sjöng du senast? Igår.
Håller du det städat? Nja, fråga mamma..
Vad gör dig lycklig? Goa människor som man kan vara sig själv med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0