Saker ni kanske inte visste om mig

♥ Jag tar lätt åt mig vad andra säger. Minsta lilla.

♥ Jag har klarat mig utan att äta godis/dricka läsk i 1 ½ månad..

 

♥ Jag har med mig min mobil överallt.

♥ Jag är ganska blyg.

♥ Min familj har nästan bara apple prylar, tillomed klocka..

♥ Jag har svårt att säga nej.

♥ Folk tror att jag är feg och skit. Men när de kaxar mot mig, då kan man säga att jag kaxar tillbaka!

♥ Jag sitter framför datorn/mobilen ca 11 timmar per dag.. Mycket, javet.

♥ Jag är sjukt seg på skol morgonen, men på helgerna vaknar jag självmant kl 8..

♥ Jag tycker inte om mitt utseende, därför döljer jag det med smink.

♥ Blir lätt irriterad, men lika snabbt på bra humör.

♥ Jag har C i spanska.

♥ Ibland är jag så sjukt lat, så jag ringer pappa som är i rummet bredvid och ber han hämta saft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0