s e g

Hahahahah detta är pinsamt hur seg jag har vart på att blogga.. Jag har hunnit med att vara i borås med felicia hela lördagen, och sedan kollade jag och min fina mami på mello, fett ballt att sean banan förlorade mot thorsten flinck..! :) Känns awesoooome att vi har prov i veckan.. Hähä! Orka plugga säger jag bara..
Vart väldigt onyttig med.. Ätit 7 donuts denna vecka, (eller ah, om vi räknar med idag, som är en måndag) för jag åt en halv idag, men jag skulle kunna leva på donuts, med socker eller med glasyr, de kvittar..! m u m s !
I veckan, så ska jag ta tag i mitt liv typ.. Jag och två kompisar till mig ska ut och springa! Eller ah, jag kommer halvt dö, jag har nog inte sprungit sen fotbollen, och då gick jag i 3:an/4:an.. Klart, idrotten i skolan springer man ju, men då är man tvungen!
Jag är helt otrolig, jag var världens duktigaste och skrev om träning, och nu är jag sugen på kladdkaka :( brb ska baka. HAHA!
NI SLÖSAR ER TID OM NI LÄSER, VILL SKRIVA AV MIG TYP EN SVÄNG!

Alla dessa leénden du har gett mig, minns jag, men de finns inte kvar.
Jag sitter ibland, och bara tänker på dig, hur jag gjorde fel val. Hur kunde jag!? Men efter all denna tid, vill jag bara att du ska fatta, att jag inte var seriös, och att du ska sluta vara sur på mig. Tror inte att du tycker att det är särskilt kul, att bara ignorera mig. Men tro mig, jag ser dig titta bort mot mig i smyg, jag är inte blind lilla du.
Åhåhåhåhåh att spola tillbaka i tiden, vore inte fel. Men jag får spola tillbaka så sjukt långt.. Jag orkar inte uppleva all annan skit en gång till. Jag vill inte prata med dig om detta, för jag vet inte vem du säger de till.
/linn

bjussar en bild på mitt underbarn.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0