hihihiih

Hej alla människor!
Idag har de vart as chill, mysigt mysigt!
Började en ny kille i klassen, han var så gullig, han satt och kollade på alla i smyg, och var sjukt blyg! Klart han är blyg nu när han precis kommit till sverige! Härligt iaf att han har en kompis sen tidigare som oxå börjat i skolan! Se nu om ett tag om han är lika blyg.. Vi ska ju ha prao i två veckor, ska passa små barn. kul !
Ligger just nu på golvet som vanligt och chillar, goare på golvet ju?
åhåhåhå sen är jag glaaad. Igår kl 18.04 släpptes iPad3 (svensk tid) så nu vet jag hur den kommer se ut/funka!
Kommer vara samma design som iPad2. 5 megapixelkamera,snabbare,bättre batteri,bättre skärpa och massa, orkar inte skriva. Så pappa och jag ska vara en av de första som får den har vi bestämt! Så vi ska köa och skit. Härligt! Sen ska jag även skaffa en iPhone4, inte 4s orkar inte ha den.. Men ska skaffa en svart iallafall!
/linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0