#happpy

Hejjj !!
Idag så har de vart otroligt härlig och mysig dag! Hade hemkunskap och no med den andra klassen. Vi gör något projekt med att bygga en bro, som vi sedan får betyg på.. Ena läraren försvann, så jag satt med Emil,Marcus och Mathilda hela lektionen! Så nu är mina skor väldigt fina! Emil & Marcus ville måla på dem !? Haha! :)
Kanske härligt att vi har prao nu på måndag och 2 veckor framåt..! OCH JAG ÄR LEDIG PÅ MÅNDAG! Bara för att jag jobbar i förskolan, studie dag då! Härligt härligt! Vart grymt sugen på donuts oxå.. Men orkade inte gå upp till tempo i äckel snön.
Haft lite prov och sådant vääldigt kul.. Aja! Sitter och snackar med människor, legat i sängen i snart 3 timmar! :D
/linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0