Mongobarn.

Heej,
sitter i sängen och chillar med ett glas saft, jag är fortfarande så duktig att jag skippar läsk&godis, iallafall några månader till! Va med Hanna i kinna S N A B B T, innan, käka donken och små pratade, och sprang ifrån ett par.. hähä! Tog lilla menyn & milkshake! :3 mums.
Papi och jag har köpt färg till lägenheten, så några gubbar kommer hit och målar någon gång, så ah, får la städa så dom kommer in i rummet! hähä busunge..
De blev en mörk lila färg till mitt rum, vilken gör så att rummet ser mindre ut, ååh va mysigt!
Hade ju SO prov idag, jag kände att de gick bra, hade skrivit 1 1/2 sidor, kom ut ur klassrummet, alla bah hur många sidor skrev du? Jag bah 1 1/2, de bah aha, jag skrev 3.. HAHA, åh blir så less på sånt..
Aja, bloggar om en stund
puss
/linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0