Hola.

Hej alla barn,
Javeeeeeeeeeet, jag har inte bloggat idag, jag har inte haft lust! :')
Snackade med Jim i skype i ca 1 1/2 timma, när jag skulle lägga på, hotade han med att aldrig prata med mig mer! :') Men vad gör man inte för att plugga? ;)
Vi har ett so prov som Jessica sa, sjuuukt jobbigt. Har 23 bilder att välja ut ett par ur, som vi sedan ska skriva en debattartikel om, E T I K oxå, :(
Tack vare gulliga Felicia, som nyss vart på en Jedward konsert, (ja hon är besatt) så lyssnar jag på dem just nu.. haha vart är livet påväg..!?
Ska snart öppna so böckerna faktiskt, vore en bra idé? :D
Imon ska jag och Hanna från min klass in en snabbis till Kinna, hon ska till borås, men innan det ska vi ta en fika! Hel mys!
Hörs nån gång i livet
/linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0