Doing a test on mig själv.

Tre saker jag inte förstår mig på: falska människor, mobbare & mördare
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet : en data, smink & parfym
Tre saker jag gör just nu: lyssnar på musik, kollar tv & skriver häär?
Tre saker jag vill göra innan jag dör: träffa eminem,lilwayne,jb&th. sjunga inför över 1000 personer. flytta till usa.
Tre saker jag kan: vara bäst, göra volter osv & stå på händerna(a)
Tre saker jag inte kan: leva utan musik, gå ner i spagat & leva utan min familia&amigos
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: mig, musik höhö & folk som är värda att lyssna på.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga riktigt bra, hänga upp&ner på och dricka samtidigt & göra ett pengaträd.hur coolt vore inte det?!
Tre favoriträtter: tacos,sallad & potatisgratäng typp.

/jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0