De härliga ögonblicket då du kollar på honom, och han redan stirrar.

Heej,
Snackar skype med min blogg kompis nue, äter även rostade mackor Ö V E R D R I V E T, högt hähä jessica blir galen. Sjukt kul! Syrran åker utomlands på lördag, alltså imon, men ska springa över till henne innan hon åker, måste ju säga hejdå! :D
Visste ni att Felicia Andersson sjunger i klass med Moa Lignell..? När hon sjunger på riktigt, inte när hon "skämt" sjunger, som hon brukar göra. Våran NO lärare, fick damp ryck när vi visade henne en video med Felicia, hon blev alldeles till sig, och bad henne utveckla sin röst, hon kan gå lååångt.
Nu ska jag knapra vidare på mina mackor.
/linn

Slänger in en bild på henne.




Kommentarer
Postat av: feliciuus

hm , okej , vet inte riktigt om jag håller med där ;/...

"i klass med moa lignell ?" dream on bejb.. ;D <3

2012-01-27 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0