Baby i tell ya, my heart is freaking out when i held ya.

Heeeej!
Nyss kollat på ngn random film, ätit & så. Så ska bara platta håret&ta bort sminket..!
Imorgon händer inte mycket, ska bära ut de mesta ur mitt rum, de ska ju målaaaa!
Är hos mamma den veckan, så ah, de är klart när jag kommer nästa gång! :')
Känns som att alla sover, för ingen är social, facebook är helt dött. Även sms..
Funderar på att lägga mig.. Svårt att hålla ögonen öppna! :)
Här har ni lite filmtips btw.
-Shark Night. En sjukt bra hajfilm, så äckligt verklig så jag dog, hatar hajar.. Sevärd!
-Prom. En film från 2011, tyckte den var ganska bra, typisk tjejfilm!
-A Cinderella Story 3. Haha, märkt att jag kollar väldigt mmycket på tjejfilmer..? men denna är faktiskt ovanligt bra, hähä, me like.
/linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0