starships were meant to flow

Hej hej hallå.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men började dagen med att fixa mig och sen dra till skolan, ska plugga röven av mig inför svenska provet som vi har tills på fredag.
Eftersom imorgon hinner jag inte, ska hem till Linn med några till och sedan ska vi ta bussen vidare till en modeshow.Blir nog rätt nice.
Så kommer inte komma hem innan typ 10, halv 11 eller nåt sånt. När jag kom hem efter skolan så låg det en Frida tidning i mitt rum, med M A S S A kort i oså var de typ signerade kort alltså från massa kändisar.Som till exempel, alla ifrån One direction, Bill Kaulitz (Tokio Hotel), Rihanna, Lady Gaga, Justin Bieber, Miley Cyrus, Britney Spears och Selena Gomez, de va några.
Ska packa ikväll också, suck..Drar ju till Halmstad på fredag kväll och kommer hem på Söndag kväll -.- /jessica

Några fett goa låååtar♥♥♥♥♥
Far East Movement – Live My Life
Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe

Nicki Minaj – Starships - Explicit Version
Snoop Dogg & Wiz Khalifa – Young, Wild & Free - feat. Bruno Mars
Rihanna – Talk That Talk
Usher – Climax
Danny Saucedo – Amazing
JLS – She Makes Me Wanna Feat. Dev
Loreen – Euphoria - Single Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0