Keep it simple, don't mess around

Hallon!
Känner mig lite som Ulrik Munther när jag skrev de.. Hans hälsningsfraser är något av de charmigaste jag vet! Pappa väckte mig kl 10 i morse, han sa bara hej, och sen sa han att jag skulle somna igen..? Haha! Knasig pappa!
Dock så är jag lite glad nu, jag sa igår att jag ville ha en systemkamera, 15 min senare kom han in i mitt rum och bah "När jag skaffar kamera till dig, vilket är snart, så får vi åka iväg låååångt bort och fota." Ska jag alltså få en kamera? Sa jag då, och ja, klart jag skulle ha enligt pappa :) Eftersom pappa är fotograf, så skaffar vi en kamera av samma märke som pappa, så att jag kan använda hans objektiv. Whoop whoop! Härlig sommar de kommer att bli!
Idag, ska jag fixa lite i mitt rum, umgås med pappa, och kanske åka iväg någonstans !
Funderar på att säga till pappa att jag vil ha en iPhone 4s.. Hähä, hoppas att han reagerar likadant och säger att jag kan få en sån med? *blink*
Nej, så långt kanske jag inte ska gå. Jag ska ju få en iPad 3 när den kommer ut..!
Nu ska jag kolla på film!
poss! /linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0