Hemma!

Hemma från göteborg med alicia nu! Det var helt knasigt..
Det började med att vi var helt flum på bussen påväg dit, men vi tänkte skitsamma vi komme aldrig träffa dem mer. Alicia och jag köpte munkar, och satte oss ensamma på en bänk. En tant satte sig bredvid alicia när vi åt munkarna. Hon frågade vart indiska låg, och började fråga hur gammla vi var och massa. SEN TOG HON UPP EN MACKA UR VÄSKAN, åh hon började äta. Jag ville bara släppa ut allt skratt, åh herregud jag dog. Vi åt upp och sa att vi måste gå, dock hade vi varsin munk kvar. Vi satte oss på 3 olika ställen, bara för att tanten inte skulle hitta oss. Sen efter ett tag åt vi på donken, satt några pojkar i 50 års åldern nära oss. Vi skulle gå, när jag gick förbi, sa de "Vackra flickor" där dog jag igen. Sen på bussen hem, gick killen som satt framför oss i bussen påväg dit på, vi som aldrig mer ville se dem mer.. Vi hade skämt ut oss.
/linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0