H E M M A !

Hahah vilken dag..!
Vart borta sen kl 8 i morse, nu är klockan ca halv 8..
Var hos skolsyster för ett hälsobesök, något som alla i åttan skulle göra. Självklart så hade jag gått upp 2 kilo, sen förra gången jag vägde mig.. Så väger 49 kg nu. Skolan idag va allmänt bäst. Jag blev hög gravid på en dag. Min mage, är världens bästa mage ibland. Jag kan göra mig så smal, så att mina fingrar passar att "greppa" tag i revbenen, as ballt. Sen kan jag även bli as tjock, och verkligen se gravid ut! Kolla bilden!
HHAHAHAHAHAHA.
Var i Kinna idag med Felicia, direkt efter skolan. Vi kekade donken och skrattade så att tårarna rann!
-Som vanligt!
"Träffade" även Kik och Torbjörn, eller ah, vi gick förbi dem, men vi sa inte hej för vi skrattade för mycket! Otroligt pinsamt!
Pappa ringde oss när vi va påväf till bussen. Då hade han fått något ryck, och ville åka till Borås! Så jag kom precis hem! Och självklart så glömde papi sin plånbok hemma.. Men jag hade pengar & även min syster!
Nu ska jag bara chilla, snacka skajp, det är jag värd!
/linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0