Duktiiiig idiot

Vart oerhört duktig idag. Jag och pappa hållde på i garaget, där vi både har en harley davidsson och släpkärra ! Vi tvättade rent motorcykeln och massa skit, så nu är det nästan helt tomt! Härligt! Pappa har inget mc körkort, men han har den endå i garaget.. hähä! Mike, min systers kille tänkte åka med mig en tur, men jag orkade inte, haha! Så jag drog hem till syrran en sväng.
Papi och jag ska snart äta och skit..
IKVÄLL ÄR DET MELLO!!!!!
Asså jag och Jessica tyckte att Dannys låt var en besvikelse, men jag tycker att vi ska lära oss att älska den! För vi kommer nog höra den lite överallt! Jag slänger in lite bilder sen vi kollade på Danny Jessica och jag.
chaiio /linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0