Bääst.

Jajajajajjajaja, ja har inte bloggat, so what? Världen går inte under, inte än iallafall!
Åkte skridskor idag, Jessica va så tråkig så hon bara sat i omklädningsrummet. Åkte mest med Sandra. Satan va go hon är! Älskar henne! Andreas försökte lära mig åka rikigt på skridskorna. Jag tog visst fart som man gör med en skateboard.. hähä!
Kom hem vid halv ett, drack varm choklad & hängde med papi till ikea där vi köpte massa möbler till rummet. Sjukt nice! Så nu är mitt rum nymålat med en mörk lila färg, och glasbord, spegel, fåtölj & skit.
Har mått sjukt illa hela kvällen, se om de bli bättre annars skippar ja skolan.. Härligt att vi har tre läxor tills imon med, har inte ens skrivit sammanfattningen som man ska kunna utantill.. Jaja, så går det.
-Utan mina vänner, så vet jag inte vad jag hade gjort-
/linn


Kommentarer
Postat av: ÄCKLIGA HORA!

HEJ DU ÄR SÅ FUL OCH ÄCKLIG SNÄLLA JÄVLA FITTA SKAFFA ETT LIV OCH DEN TJOCKA DÄR ÄR DET EN KO DU LYCKATS FÅ UT PÅ ISEN ELLER VAD FAN ÄR DET????! MVH DIN ÄCKLIGA BEUNDRARE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0